Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Καθώς τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες, άρχισαν να ρωτούν πώς θα ξεκινήσουν την έρευνά τους. Με απόλυτο σεβασμό στις ιδέες τους, αλλά και στις απορίες τους, δεν σταμάτησα (αλλά ούτε και κουράστηκα) να εξηγώ, οτι αυτό το μάθημα δεν μοιάζει με τα άλλα. Πολύ απλά γιατί δεν είναι ένα μάθημα. Project σημαίνει ερευνητική εργασία, άρα η αναζήτηση ανήκει στα παιδιά. Ο καθηγητής εδώ δεν θα σου μιλήσει για το "ΤΙ" (πχ τι πρέπει να μάθεις), αλλά θα σε βοηθήσει κυρίως στο "ΠΩΣ" (πχ πώς θα μάθεις να αναζητείς μόνος σου την γνώση, πάνω σε ένα θέμα που σε ενδιαφέρει).
Τότε είναι που αισθάνθηκαν την ανάγκη να συμφωνήσουν πάνω σε μερικά κριτήρια και προϋποθέσεις για την έναρξη μιας δίκαιης, και δημιουργικής συνεργασίας. Είδαν πως έπρεπε να γίνουν "ομάδα" στην πράξη, να ενωθούν κάτω από τον κοινό τους σκοπό, για να έχουν άριστα αποτελέσματα.
Πώς σας φαίνεται το παρακάτω συμφωνητικό; Ανήκει στην "Ομάδα 2 Μουσικές από τις χώρες των Βαλκανίων", η οποία και μας το παρέδωσε ήδη μετά το 1ο μάθημα, ενώ ταυτόχρονα αποτέλεσε ένα καλό παράδειγμα και για τις υπόλοιπες ομάδες.


[ Ζωγραφική με μια παρτιτούρα ως βάση]


                                Δικαιώματα/Υποχρεώσεις
1) Όλοι υποχρεώνονται να βρίσκονται στις "συναντήσεις" που γίνονται, εκτός αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.
2) Όλοι οφείλουν να βρίσκουν τις απαραίτητες πληροφορίες που τους έχουν ανατεθεί, και να έχουν μαζί τους τα κατάλληλα/απαραίτητα σύνεργα (φάκελος κτλ).
3) Όλα τα μέλη πρέπει να συμμετέχουν στις εργασίες που γίνονται, και να είναι συνεπείς στην ημερομηνία παράδοσής τους.
4) Κάθε μέλος έχει δικαίωμα να αποχωρήσει από την ομάδα ΜΟΝΟ στην αρχή κάθε τριμήνου
5) Στις συναντήσεις που γίνονται, αλλά και στην παρουσίαση των εργασιών, πρέπει να υπάρχει κλίμα ηρεμίας ανάμεσα στα μέλη.
6) Πρέπει να υπάρχει δημοκρατία απόψεων, και όχι τσακωμοί και κοροϊδίες.
7) Πρέπει τα μέλη, τις ιδιαιτερότητες των άλλων, να τις σέβονται, ακομη και αν είναι λανθασμένες.

Ομάδα 2 "Μουσικές από τις χώρες των Βαλκανίων"
Κωνσταντίνος, Ιωάννα, Νατάσα, Έλενα, Αντώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου